Popularne posty

06 sierpnia 2019

181. Międzynarodowy Turniej Rycerski w Ogrodzieńcu

     XXII Międzynarodowy Turniej Rycerski w Ogrodzieńcu jest pierwszym, na którym miałam przyjemność być. Nie jest on tak spektakularny, jak niegdyś ten w Malborku, o którym po cichu marzyłam, ale mimo to bardzo mi się podobał.
     Turniej był dwudniowy, a ja pojawiłam się na nim w niedzielę, by pooglądać m.in. rywalizację w łucznictwie oraz walki.
     Powyższe zawody spodobały mi się nie tylko ze względu na stroje uczestników, ale przede wszystkim dlatego, że uczestnikami były również kobiety.
     Po łucznictwie przyszedł czas na świetne i czasem zabawne walki..
     Podczas pobytu na turnieju nie mogliśmy sobie oczywiście odmówić zwiedzania samego zamku. To bardziej ruiny niż zamek w całej okazałości, ale tak piękne, że naprawdę warto po nich pospacerować. Poniżej zamieszczam kilka zdjęć "na smaka" celowo nie umieszczając tych z tamtejszymi eksponatami i wnętrzami niewielkiej sali tortur. Po co zdradzać wszystko? Wybierzcie się koniecznie i sami zobaczcie.
     Byliśmy tam zbyt krótko, by oceniać całość turnieju, ale po tych kilku niedzielnych godzinach pobytu na nim mogę Was zapewnić, że było warto. Sympatyczni ludzie, fajna atmosfera i piękne miejsce. Duży plus daję organizatorom za możliwość zakupu biletów online. Gdyby nie to, musielibyśmy stać w kilometrowej kolejce..
     Kolejny turniej oczywiście za rok. Chcecie takie walki zobaczyć na żywo? Polecam się wybrać.

4 komentarze:

  1. Takie turnieje to świetna sprawa. Mam nadzieję, że uda mi się wybrać na podobne wydarzenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro już taka mniejsza impreza mi się spodobała, to podobne na pewno również są warte uwagi. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. To musiało być niesamowite przeżycie - chciałabym tego doświadczyć :)

    OdpowiedzUsuń