Popularne posty

09 sierpnia 2019

182. Wakacyjny stosik książkowy

     Dla mnie wakacje to idealny czas na czytanie. Zresztą, podobnie jak cały rok. Z kolejnego stosika książkowego zdążyłam już "pożreć" jedną sztukę, ale o tym już niebawem. Póki co, chwalę się tym, co mam.
     Z Olgą Rudnicką mam styczność po raz pierwszy. Manuelę oczywiście już bardzo dobrze znam, w końcu należy do grona moich ulubionych pisarek. "Dygot" wielokrotnie przewijał się w blogosferze, więc cieszę się, że w końcu mam go i ja. A "Siedem lat w Tybecie".. no cóż. Po pierwsze: z racji filmu z Bradem Pittem (którego od dawna jestem fanką), odkąd pamiętam chciałam przeczytać tę książkę. Po drugie: ostatnio zauważyłam, że ciągnie mnie do tematyki kultury Wschodu. Po trzecie: muszę ułożyć pytania do pewnego intrygującego konkursu literackiego, konkretnie właśnie m.in. z tej pozycji, czym na pewno w swoim czasie się pochwalę (oczywiście nie pytaniami, tylko samym konkursem). Już zacieram rączki z niecierpliwości.. zresztą jak zawsze - na widok wszelakich lektur (wyobrażacie sobie, jak się zachowuję w księgarni lub bibliotece?? ).
    Czy czytaliście któryś z tych tytułów? Warto? Niekoniecznie? Miło mi będzie, jeśli się pochwalicie swoimi wrażeniami - oczywiście bez zdradzania treści!

9 komentarzy:

  1. Z Twojego stosu czytałam "Natalii5", a poza tym w planach mam "Dygot" Małeckiego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam Dygot i bardzo mi się podobał :) Chętnie poznałabym bliżej Olgę Rudnicką

    OdpowiedzUsuń
  3. "Dygot" jest niesamowity (pisałam o nim u siebie dawno temu). Jestem ciekawa Twojej opinii o tej powieści.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz i ja również jestem ciekawa swoich wrażeń ;-)

      Usuń
  4. To będzie zaczytany miesiąc :)
    Czytałam "Dygot" - wymęczyła mnie ta książka ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. całkiem inna opinia niż powyższe.. tym bardziej jestem ciekawa, jakie będą moje wrażenia ;-)

      Usuń
  5. Niestety za bardzo nie pomogę, gdyż z tytułami widzę się po raz pierwszy. Owocnego czytania.

    OdpowiedzUsuń