Popularne posty

25 lipca 2015

59. Za co dziewczyna może uwielbiać "Master Truck"?

     Za kolory, mnóstwo świateł i coraz ciekawsze pojazdy. Bo "Master Truck" to od dawna nie tylko Międzynarodowy Zlot Ciężarowych Pojazdów Tuningowanych, ale również zabytkowych, wojskowych, busów i nawet kilku motocykli. Tegoroczna edycja była jedenastą i będąc tam już po raz trzeci przyznam szczerze, że z roku na rok jest coraz ciekawiej !
    Czy to dziwne, że dziewczyna uwielbia ten coroczny zlot w Polskiej Nowej Wsi pod Opolem? Zerkając na tamtejszą obecność mnóstwa kobiet obok rzeszy mężczyzn- uważam, że nie. Bo tych ciężarówek naprawdę nie da się ominąć obojętnie. Zobaczcie zresztą sami..
(mój osobisty Numer Jeden od zawsze !)

                                   




     Jak się pewnie teraz domyślacie, na "Master Truck" można spotkać mnóstwo dzieci ;-)          
     Organizatorzy imprezy nie zapomnieli również o koneserach czterech kółek..



oraz fanach PRL-u.. ;-)



     Wśród mnóstwa ciężarówek, busów itp. samochodów można też było zauważyć motocykle..



     Miłośnicy historii wojskowości także byli usatysfakcjonowani. I to podwójnie ! Bo oprócz podziwiania pojazdów, mieli również możliwość się nimi przejechać. Nie mogłam nie skorzystać i w tym roku wsiadłam do radzieckiego transportera (PTS-M). O takiego..!


     Umieszczone przeze mnie zdjęcia to zaledwie skrawek tego, co można tam raz w roku zobaczyć. Powyższe według mnie są najciekawsze, ale to subiektywny wybór i z pewnością pominęłam tu wiele innych, które również cieszyły się sympatią widzów. Myślę, że najlepiej będzie jeśli sami to ocenicie wybierając się tam za rok :-)
     Na koniec przedstawiam ciężarówkę, która otrzymała Nagrodę Publiczności. Gratulacje !

2 komentarze: