Popularne posty

22 czerwca 2016

105. Rozpoczęłam współpracę z wydawnictwem

     i bardzo się z tego powodu cieszę. Tym bardziej, że nie pytałam, nie zabiegałam i w żadnym stopniu nawet nie śmiałam.
     Przedstawicielka wydawnictwa Colorful Media zaproponowała mi współpracę (z tylko domyślnych dla mnie przyczyn), a ja dość szybko i chętnie się zgodziłam. Dlaczego? Bo od roku uczę się intensywnie języka angielskiego z nastawieniem na zdobycie certyfikatu, bo czasopismo "English Matters" znam, doceniam i od dawna czytuję i również dlatego (co chyba stanowi powód najcenniejszy), że współpraca z wydawnictwem będzie doskonałą okazją na rozwijanie bloga i jego urozmaicenie.
     Przyznam się również przy okazji, że wydawnictwo Colorful Media jest pierwszym, z jakim będę miała przyjemność współpracować i mocno wierzę, że nie ostatnim. Może kiedyś, może za jakiś czas dostanę kolejnego sympatycznego maila z podobną ofertą, a wtedy z pewnością równie mocno się ucieszę.
     Wydawnictwo Colorful Media publikuje:
-English Matters- dla uczących się języka angielskiego
-Business English Magazine- dla uczących się języka angielskiego w biznesie
-Deutsch Aktuell- dla uczących się języka niemieckiego
-Francais Present- dla uczących się języka francuskiego
-Espanol? Si, gracias- dla uczących się języka hiszpańskiego
-Italia Mi piace- dla uczących się języka włoskiego
-Ostanowka: Rossija!- dla uczących się języka rosyjskiego
     Jak widzicie, wydawnictwo publikuje prasę typową dla uczących się wybranych języków. Poszczególne magazyny są dwumiesięcznikami, ale oprócz nich możemy również zakupić cykliczne wydania specjalne (np. takie, jak te na powyższym zdjęciu). Dodatkowo mamy również do dyspozycji wydania na płytach cd, aplikacje, serwisy www a wybrane artykuły możemy odsłuchać na stronie internetowej Colorful Media: o tutaj. Pod tym adresem znajdziecie także wydania archiwalne, które oczywiście można zakupić.
     Powyższe magazyny specjalne otrzymałam w ramach rozpoczęcia współpracy. Oprócz nich będę regularnie zaglądać do dwumiesięczników, o których zawsze coś niecoś napiszę. Póki co zerknęłam na otrzymane numery i obiektywem aparatu ujęłam to, co na pierwszy rzut oka zainteresowało mnie najbardziej.
     W wydaniu specjalnym dotyczącym kobiet z pewnością zainteresuję się ich dyskryminacją oraz.. miastem Nottingham. Tym drugim przede wszystkim z sentymentu- kiedyś tam kilka miesięcy mieszkałam.
      Zaglądam na blogi o tematyce modowej, bo modą po prostu się interesuję. Stąd wydanie takie a nie inne wydanie, w którym nie mogłam również nie zwrócić uwagi na Justina Timberlake'a. Kobietom nie muszę tłumaczyć dlaczego.
     Od wydawnictwa Colorful Media otrzymałam również wydania specjalne o Australii, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. Jak wielu z Was już wie, uwielbiam podróżować i poznawać nowe miejsca. Do wymienionych (oprócz Wielkiej Brytanii) raczej nie dotrę, ale przynajmniej czegoś ciekawego się o nich dowiem.
     Mam nadzieję, że moje nadchodzące posty o tematyce anglojęzycznej Was zainteresują i okażą się tutaj pożądane i pożyteczne. Póki co, za wszystkie zaprezentowane egzemplarze dziękuję wydawnictwu

10 komentarzy:

  1. Super! Ogromnie gratuluję i trzymam mocno kciuki za powodzenie współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Trzymanie kciuków z pewnością się przyda :-)

      Usuń
  2. zaciekawiło mnie wydanie specjalne dotyczące kobiet. nie bądź taką pesymistką, nigdy nic nie wiadomo. ja wierzę w to, że kiedyś odwiedzę USA. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację- więcej optymizmu, więc już się poprawiam: mam nadzieję, że kiedyś odwiedzę Australię i USA :-)

      Usuń
  3. Kobietooo!!! A niby dlaczego miałabyś nie dotrzeć do Australii?? Są miejsca mniej dostępne a ludzie tam docierają bo... tego chcą ;-)))
    Gratuluję wyróżnia!! I życzę wielu kolejnych
    Dziękuję też za Twoje odwiedziny - zawsze sprawiają mi dużo radości ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Kobieta" dziękuje za pożytecznego kopniaka i obiecuje, że więcej takich głupot wypisywać nie będzie ;-)

      Usuń