Popularne posty

23 lipca 2013

26. Life as we know It (Och, życie) czyli krótko, zwięźle i na temat.

    Polskie tłumaczenie wyjątkowo nieudane nieprawdaż? To taki "ps" dla odmiany na początku.
    Są takie dni w życiu kobiety, kiedy ta, mając doła z powodu kolejnych zawiedzionych nadziei, w sprawie dowolnej, potrzebuje kubła czekoladowych lodów i sympatycznej, kojącej nerwy komedii romantycznej. I to z zaznaczeniem: DOBREJ komedii romantycznej. Ckliwej, ale nie przesłodzonej, nieprzewidywalnej, ale nie szalonej, seksownej, jednak nie perwersyjnej i co najważniejsze: kończącej się normalnym, wysublimowanym happy endem.

                
Gatunek: komedia, romans
Produkcja: USA
Premiera: 3. grudnia 2010 (Polska), 2. października 2010 (świat)
Reżyseria: Greg Berlanti
Scenariusz: Ian Deitchman, Kristin Rusk Robinson
Obsada: Katherine Heigl, Josh Duhamel
Moja ocena: bardzo dobry
   
   Jeśli takiego właśnie filmu poszukujecie podczas leniwej, ciągnącej się bez końca niedzieli, "Life as we know It" będzie strzałem w dziesiątkę. Zaciekawiłam się, zamyśliłam i co najważniejsze- pośmiałam. Tego oczekiwałam po tej produkcji i to właśnie otrzymałam. To sensowna, mądra i pocieszna komedia romantyczna, którą gorąco polecam :)

2 komentarze:

  1. Nawet mnie się podobało, przede wszystkim dlatego, że nie przesadzono z lukrem ;) W swoim gatunku dobra rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odrobina lukru wymieszana z dobrym humorem mogą dać naprawdę pozytywny efekt :-)

      Usuń