Popularne posty

22 kwietnia 2015

51. Lepiej późno niż wcale.

     Otrzymałam w prezencie..dwa lata temu i wciąż nie przeczytałam. Ale tak to zazwyczaj bywa, gdy książkę posiadamy na własność ze świadomością, że możemy ją przeczytać w dowolnym dogodnym terminie. W tym przypadku chodzi o trzy książki i to jak widzicie- nie byle jakie ;-)
     O Larssonie naczytałam się naprawdę wiele i stąd swego czasu ogromna chęć na taki a nie inny prezent. Prezent, do którego nareszcie sięgnęłam (!) i o który chciałam Was zapytać. Czytaliście/łyście? Polecacie? Jeśli tak to dlaczego? Ja oczywiście, bez względu na komentarze, trzy tomy przeczytam i w najbliższym czasie zrecenzuję. Jednak już teraz mnie ciekawi, czy będę miała podobne wrażenia do Waszych.

5 komentarzy:

  1. Też mam książki, które leżą u mnie na półce i zbierają kurz. Niestety, seria jeszcze przede mną, ale mam przeczucie, że mi się spodoba. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pożyczyłam całą trylogię od kuzynki i czekała na półce dwa lata, aż w końcu oddałam... O dziwo, mój Mąż (wtedy jeszcze chłopak ;-)), który w zasadzie nie czyta, wręcz pochłonął pierwszą część!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jeszcze jestem przed lekturą... jakoś tak, kiedy było zatrzęsienie informacji i ochów, achów to straciłam chęć przez ten zmasowany atak zachwytu :P ale od jakiegoś czasu myślę, czy by jednak nie sięgnąć :P

    OdpowiedzUsuń