Popularne posty

30 września 2016

123. Poczytajmy przy pysznej kawie

     Wczoraj, 29.września, obchodziliśmy Ogólnopolski Dzień Głośnego Czytania. Zapracowanie i zmęczenie nie pozwoliły mi na umieszczenie w tym dniu posta, ale już spieszę, by to nadrobić! Bo pochwalić się chcę, a konkretniej- pochwalić innych (lub innymi). W moim  rodzinnym mieście (i okolicach) mieszka niesamowicie kreatywna i zdolna młodzież. Uczniowie Liceum Ogólnokształcącego im.Mikołaja Kopernika w Wieruszowie, specjalnie z okazji tego wyjątkowego dla miłośników literatury dnia, stworzyli taki oto filmik..
     Rewelacyjny prawda? Mnie przynajmniej podoba się bardzo :-)
     A czy wiedzieliście, że 29. września to również Międzynarodowy Dzień Kawy? Nie? To teraz już wiecie i wczoraj z pewnością większość z Was obchodziła oba te "święta" ;-)
     Uwielbiam kawę chyba tak samo jak książki.. Zaczytanego i pachnącego pyszną kawą dnia Wam życzę!

6 komentarzy:

  1. Filmik rzeczywiście jest kreatywną inicjatywą młodzieży :) O obu świętach słyszałam i chociaż na głos nie miałam okazji poczytać, to kawę wypiłam ze świadomością tego ważnego dla niej dnia :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie wiedziałam o tych świętach... Jedyne, co może mnie uratować, to fakt, że smakoszem kawy nie jestem i piję ją tylko sporadycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mój blog jest źródłem takich ciekawostek ;-)

      Usuń
  3. Kawę uwielbiam i na pewno tego dnia wypiłam dwie :)
    Uwielbiam taką inicjatywę młodych ludzi. Sama kiedy byłam w liceum chętnie angażowałam się w takie akcje :)
    Kiedy ukaże się recenzja "Przewieszenia"? :)

    OdpowiedzUsuń