Popularne posty

17 stycznia 2016

76. Pierwszy stosik w roku 2016

     Stosik ambitny, ale "przerośnięty"- zaznaczam od razu na wstępie. Po Casparie'go sięgnęłam w bibliotece, bo skojarzyłam go z wszechobecnością (chodzi mi oczywiście o egzemplarze książek) na Targach Książki w Krakowie. Tylko niestety nie doczytałam, że porwana przeze mnie powieść jest kontynuacją innej, wcześniejszej. Dlatego też tak jak szybko znalazła się w moim stosiku, tak szybko powędrowała z powrotem do biblioteki, by spokojnie czekać aż dotrę do jej poprzedniczki. Bo dotrzeć oczywiście planuję- prędzej czy później.


      Jeden z wywiadów z Masą niedawno doceniłam, więc to oczywiste, że nie ominęłam kolejnego z tym popularnym przestępcą. "Wszystkie wojny Lary", "Nauczycielka" i "Dziewczyna z pociągu" pojawiały się dość często na waszych blogach, więc i ja postanowiłam się dowiedzieć, co w trawie piszczy. A do Stephen'a Kinga nikt mnie nie musiał inspirować/namawiać, bo po prostu uwielbiam tego pisarza i nie jestem w stanie się oprzeć żadnej jego pozycji. 
     I jeszcze Fronczewski nam został. Ten słynny Fronczewski z niskim, ciepłym i wyważonym głosem, którego z dziecinnym wzruszeniem w sercu wspominam jako odgrywającego postań Pana Kleksa. Ech, co to było za czasy.. 
     A na koniec zdradzę Wam tajemnicę. No może ciekawostkę bardziej. Czytam obecnie już ostatnią książkę z zaprezentowanego stosiku i już lada dzień podzielę się z Wami wrażeniami na temat każdej z nich (wyłączając z wiadomych przyczyn Caspari'ego).

7 komentarzy:

  1. czekam na recenzję Bazaru Złych Snów, który sama mam w planach. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Bazar złych snów" właśnie czytam, ale wrażeniami podzielę się dopiero przy okazji recenzji. Mogę na razie jedynie zdradzić, że King jak zawsze jest co najmniej intrygujący ;-)

      Usuń
  2. No proszę - nie słyszałam o tej książce Fronczewskiego. Lubię tę postać, dlatego chętnie przeczytam co ma do powiedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem już po jej przeczytaniu i mogę Ci zdradzić, że naprawdę warto do niej zajrzeć ;-)

      Usuń
  3. Będę czekała na twoje opinie o "dziewczynie z pociągu", Kingu i "Nauczycielce". Chętnie dowiem się, co myślisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki przeczytane i już niebawem podzielę się swoimi wrażeniami :-)

      Usuń