Popularne posty

10 listopada 2016

132. Ratujące życie sztuczki i nie tylko, czyli kolejny numer English Matters

     Czas na recenzję kolejnego numeru English Matters- oczywiście najnowszego, widocznego poniżej. Określiłabym go jako wyjątkowo praktyczny i pożyteczny i to nie tylko ze względu na zawartą w nim gramatykę.

     Zacznę od tytułowego artykułu, który, według mnie, jest jednym z najlepszych i najbardziej przydatnych spośród wielu pozostałych recenzowanych przeze mnie wydań. W sposób prosty, ale i kreatywny jednocześnie, twórcy English Matters zwracają uwagę na zasady, których nie można nie znać. Artykuł o "ratujących życie" gramatycznych sztuczkach jest, jak widzicie, bardzo wysoko przeze mnie oceniany, dlatego koniecznie i Wy do niego zajrzyjcie.
     Bardzo przydatny jest również widoczny powyżej "Shopping Spree". Robienie zakupów w Anglii było pierwszą rzeczą, z którą musiałam się językowo zmierzyć za granicą i bez tego po prostu nie da się obejść. Kolejny obowiązkowy i bardzo pomocny tytuł!
    Dzieląc się z Wami opinią o kolejnym numerze English Matters, nie mogę nie wspomnieć o tym, co tradycyjne i dobre jednocześnie czyli o wywiadach i biografiach znanych i lubianych. Tym razem poznajemy bliżej aktora Toma Hiddleston'a oraz bardzo poczytną ostatnio pisarkę: Jojo Moyes.
     Chyba nie ma na świecie osoby, która by choć nie słyszała o Oxford i Cambridge. W tym numerze macie również okazję dowiedzieć się o tych miastach nieco więcej, a nawet je porównać.
     Te i pozostałe, równie ciekawe artykuły, znajdziecie już teraz w sklepach za jedyne 9,50zł !:-)
     A jeśli preferujecie zdecydowanie inny język niż angielski- np. popularny niemiecki, wydawnictwo Colorful Media i dla Was coś ma. Poniżej możecie zoabczyć najnowsze wydanie specjalne Deutsch Aktuell.
Więcej info na ten temat znajdziecie pod adresem: http://wirtschaftsdeutsch.edu.pl/

4 komentarze:

  1. O matko toż to coś idealnego dla mnie! Jutro idę na poszukiwania, jestem na etapie szykowania się do rozszerzonej matury, więc taka praktyka mile widziana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ilekroć spotykam się z wpisami na temat English Matters wyrzucam sobie, że bardzo zaniedbałam język angielski, a kiedyś przecież tak lubiłam się go uczyć :) Może od stycznia coś w tym temacie zmienię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, jeszcze półtora roku temu wyrzucałam sobie, że zaniedbałam język angielski a dziś.. chodzę na zajęcia, przygotowuję się do zdobycia certyfikatu i czytuję "English Matters" ;-) Tobie również tego życzę :-)

      Usuń